loading...
کلوب بختیاری ها
****** بازدید : 12 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (1)

سلام.

گفتم عاشقم

 

 

 گفت عشق را معنی کن

گفتم عشق را در هیجار بختیاری

 

 

گفت هیجار را معنی کن

گفتم صدای فریاد زدن و خبر دادن

 

 

که بختیاری  پاینده و بر قراره

گفت بختیاری را معنی کن

 

 

گفتم یه قوم نیست بلکه یه فرهنگ و تمدن است

 

 

گفت بختیاری را معنی کن

گفتم بخت و اقبال و شانس

 

 

که از ماورالطبیعت گرفته می شود که با بختیاری همراه هست

 

 

گفت پس دگر انرژی را از ماورالطبیعت نگیر

 

 

که خود بختیاری سرشار از انرژی هست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farhadi در تاریخ 1392/11/16 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد بختیاری ها چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 301
  • بازدید کلی : 2,898